Techniek Nederland
Zoeken

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Maar ook elektrotechnische detailhandelsbedrijven en reparatiebedrijven zijn lid.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technische dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. We vertegenwoordigen ruim 6.300 bedrijven en zijn als één van de grootste werkgeversorganisaties van Nederland een factor van betekenis.

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

Bestellen in de webshop

Wilt u een van de artikelen bestellen in de webshop en heeft u een vraag?

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?

FAQ

  • Hoe kan ik inloggen om mijn bestelling te plaatsen?

    Bent u lid zie hiervoor: hulp bij inloggen

  • Kan ik bestellen als ik geen lid ben?

    Een aantal artikelen en abonnementen zijn ook beschikbaar voor niet bij ons aangesloten bedrijven.

    Om de juiste prijzen te kunnen tonen, het winkelmandje te activeren en uw bestelling goed te kunnen verwerken, hebben wij echter een aantal gegevens van u nodig. Vul uw gegevens in het contactformulier met vermelding 'aanvraag webshopaccount'. 
    Vervolgens ontvangt u een geautomatiseerde e-mail om uw wachtwoord in te stellen.

    Als u van ons inloggegevens heeft ontvangen, dan verschijnt ook de mogelijkheid een artikel toe te voegen in het winkelmandje.

    Als laatste stap rekent u uw bestelling eenvoudig per iDeal af.

  • Ik werk bij een bedrijf dat lid is en wil ook kunnen bestellen, kan dat?

    Dat kan uiteraard! Vermeld dan sowieso uw bedrijfsnaam en adres in het contactformulier. Bij voorkeur ook het lidnummer van uw bedrijf.

    U ontvangt van ons dan een eigen account waarmee u niet alleen in de webshop kunt bestellen tegen ledenprijs, maar ook toegang krijgt tot de ledeninformatie.

  • Ik zie geen winkelmandje

    Dan heeft u nog geen account bij ons. Dit kunt u aanvragen met het contactformulier op deze pagina.

  • Kan ik een bestelling telefonisch of via mail doorgeven?

    Bestellingen kunnen alleen worden gedaan via de webshop op onze site.

  • Hoe kan ik gepersonaliseerde stickers gecontroleerd bestellen?

    Deze versie van de sticker is alleen te bestellen* van half september tot begin november.

    Met een uniforme werkwijze voor installateurs kunnen we de veiligheid van installaties sterk verbeteren en het aantal slachtoffers van koolmonoxide verminderen. Daarom is de voorwaarde voor het gebruik van deze sticker dat u zich houdt aan de 10 controlepunten voor gastechnische installaties.

    De sticker 'Gecontroleerd' is voor uw klanten hét bewijs dat zij het komend seizoen weer kunnen vertrouwen op hun cv-ketel. Een jaar later herinnert de sticker hen eraan dat het weer tijd is voor de onderhoudsbeurt. U plakt de sticker op de cv-ketel nadat u de jaarlijkse onderhoudsbeurt heeft uitgevoerd. U kunt uw bedrijfsgegevens op de sticker vermelden zodat uw klanten u snel weten te vinden.

    De gepersonaliseerde sticker is niet via de webshop te bestellen, maar via het publicatieplatform. Hier gebruikt u dezelfde inloggegevens als voor onze website en webshop.

    *Heeft u deze bestelperiode gemist? Bestel dan de gewone sticker en plak uw bedrijfssticker erbij.

  • Hoe kan ik betalen?

    Niet-leden betalen direct bij het plaatsen van de bestelling per iDeal.

    Bestellen met betaling per (digitale) factuur is alleen mogelijk voor leden van Techniek Nederland.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Over het algemeen hebben wij de producten uit de webshop op voorraad. Afhankelijk van het moment van bestellen en postbezorging, ontvangt u uw bestelling doorgaans binnen 2 dagen.

    In sommige gevallen, zoals bij de sticker gecontroleerd, gelden afwijkende levertijden.

  • Is mijn product op voorraad?

    Als een product (tijdelijk) niet op voorraad is, melden we dit op de website.

  • Wanneer komt een nieuwe versie van mijn product uit?

    Bij de productinformatie staat een verwachting hiervan. Vaak ontwikkelen wij onze producten in samenwerking met andere partijen waardoor we geen exacte verschijningsdatum kunnen garanderen.

  • Waar kan ik een modelovereenkomst (document/download) vinden?

 

.