Techniek Nederland
Zoeken

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden uit de installatiebranche richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Onze leden uit de elektrotechnische detailhandel zijn detailhandels-, reparatie- en refurbishedbedrijven.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technisch dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. 

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

Instellingen en contactgegevens

Techniek Nederland wil u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Om u op maat te kunnen bedienen, kennen we veel instellingen waarmee we dit bereiken. Op deze pagina leest u welke instellingen we kunnen aanpassen en welke daarvan u zelf kunt beheren.

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?

FAQ

  • Wanneer worden gegevens opgenomen en verwijderd in het CRM van Techniek Nederland?

    In ons Privacy Statement wordt uitgelegd welke gegevens door ons worden verwerkt, wat er met uw gegevens wordt gedaan en welke rechten u heeft.

  • Hoe kan ik mijn persoonlijke en functiegegevens inzien en wijzigen?

    Dit kan via Mijn instellingen > Mijn gegevens op de website.

    • Persoonlijke of functiegegevens: een wijzigingsverzoek wordt eerst door Ledenservice geverifieerd, waardoor verwerking tot maximaal 2 werkdagen kan duren.
    • Nieuws op maat en mailinglijsten: een wijziging is direct bij Opslaan verwerkt.

    U kunt ook gebruik maken van onderstaand formulier of een mail sturen aan Ledenservice.

    Let op:
    Verander nooit uw naam in die van een ander. Ieder individu heeft bij ons een eigen account en daardoor een persoonlijk relatienummer. Hier zijn ook persoonlijke rechten en instellingen aan verbonden. Vertrekt u bij het bedrijf, of wilt u een collega toevoegen? Geef dit dan door aan Ledenservice via onderstaand formulier.

  • Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens inzien en wijzigen?

    Dat kan via Instellingen > Bedrijfsgegevens.

    Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de hoofdcontactpersoon van het lidmaatschap (directeur) en door hem/haar aangewezen personen.

    Bekijk hiervoor de instructie mijn bedrijfsgegevens aanpassen

    Niet alle wijzigingen die u op de website doet, worden direct zichtbaar:

    • Instellingen adresgegevens: Wij werken met de gegevens volgens de Kamer van Koophandel, een wijziging moet eerst nog door ons geaccordeerd worden. Dat kan maximaal 2 werkdagen duren.
    • Instellingen ledenzoeker: een wijziging is direct bij Opslaan verwerkt. Behalve het verzoek om een andere klantenbeoordeling-url te plaatsen. Een wijzigingsverzoek hiervoor wordt eerst door Ledenservice geverifieerd, waardoor verwerking tot maximaal 2 werkdagen kan duren
    • Instellingen kwaliteit: een wijzigingsvoorstel met bijlagen kunt u mailen aan Ledenservice, zonder bijlagen kunt u gebruik maken van onderstaand formulier.

    U kunt ook gebruik maken van onderstaand formulier of een mail sturen aan Ledenservice.

  • Hoe kan ik medewerkers toevoegen of verwijderen?

    Elke medewerker van een bedrijf dat lid is, heeft de mogelijkheid een persoonlijk account aan te vragen. Omdat het om een persoonlijk account gaat, is het noodzakelijk dat we de medewerker in ons CRM opnemen en een eigen account met rechten geven.

    Met het persoonlijk account kan de medewerker nieuws op maat ontvangen, gebruik maken van eventuele digitale bedrijfsabonnementen, tegen ledenprijs artikelen bestellen en zich aanmelden voor bijeenkomsten en trainingen.

    Daarnaast kunt u aangeven of de medewerker ook bedrijfsgegevens moet kunnen inzien en wijzigen.

    Maak hiervoor gebruik van dit formulier: Techniek Nederland account aanvragen voor een collega.

    of stuur een mail naar ledenservice@technieknederland.nl

    Doet u de aanvraag per e-mail, dan ontvangen graag de naam (minimaal de voorletters) en het mailadres van de medewerkers die u toegang wilt geven.

  • Voor een collega een wijziging doorgeven van persoonsgegevens en/of toegangsrechten

    Voor een collega in uw bedrijf een wijziging doorgeven van persoonsgegevens en/of toegangsrechten voor de website

    Gebruik dit formulier om voor een collega in uw bedrijf een wijziging door te geven van persoonsgegevens en/of toegangsrechten voor de website

    Geef voor een collega een wijziging door van:

    • In- / uit dienst
    • Persoonsgegevens
    • Functie
    • Toegangsrechten website

  • Hoe beheer ik Mijn homepage’?

    Als u bent ingelogd vindt u in de rechterbovenhoek op de website van Techniek Nederland uw eigen naam. Hieronder vindt u Mijn homepage.

    Dit deel van de pagina is afgestemd op uw interesses:

    • Mijn nieuws - alle nieuwsberichten uit uw notificatiemail, ook degene die u misschien nog niet heeft ontvangen, als u de verzending op wekelijks heeft ingesteld.
    • Mijn agenda - van bijeenkomsten en trainingen
    • Mijn bijeenkomsten – degene waarvoor u zich al heeft aangemeld

    Bent u actief in de vereniging? Dan is dit deel van de pagina hierop afgestemd:

    • Mijn vergaderingen – van uw commissie of werkgroep
    • Mijn commissies en werkgroepen – klik snel naar de pagina’s van uw commissie of werkgroep

    Dit deel van de pagina is afgestemd op uw bedrijf, uw functie in het bedrijf en het lidmaatschap:

    Mijn contactpersoon – uw accountmanager bij Techniek Nederland of contactinformatie van onze binnendienst, team Ledenservice.

  • Hoe stel ik mijn persoonlijke voorkeur in voor nieuws en notificaties?

    Met het instellen van uw interesses bepaalt u:

    • De inhoud van uw persoonlijke nieuwsbrief (Notificatiemail)
    • Over welke onderwerpen u uitnodigingen voor bijeenkomsten ontvangt

    De frequentie van de verzending van de notificatiemail bepaalt u ook zelf: nooit, direct, dagelijks of wekelijks (standaard).

    Soms maken we gebruik van een ‘ouderwetse’ mailnieuwsbrief, te raadplegen via Instellingen > Mailinglijsten:

    1. U heeft zichzelf aangemeld.

    a. Aanmelden: via een link op de website, of via Ledenservice.
    b. Afmelden: via Instellingen, of via de afmeld-link in de nieuwsbrief.
    c. Voorbeelden: Nieuwsbrief van de vakbladen, BIM-nieuws, Corona-nieuws.

    2. U maakt deel uit van een bepaalde groep.
    a. Aanmelding: is hard gekoppeld aan deze groep, soms is toevoeging van extra personen via Ledenservice mogelijk.
    b. Afmelden: alleen bij uitzondering mogelijk, op aanvraag via Ledenservice.
    c. Voorbeelden: Verenigingsnieuws voor de contactpersonen lidmaatschap, Nieuwsbrief Hoofden P&O, nieuws behorend bij een Abonnement.

  • Over welke onderwerpen kan ik nieuws ontvangen?

    U kunt alleen onderwerpen van het menu-item ‘Kennisgebieden’ aanvinken. Als er nieuws is onder een ander menu-item, vermelden wij dat via de contactpersonen lidmaatschap onder het kopje ‘algemeen’ en/of in ons verenigingsblad De Verbinding.

  • Kan ik bepalen hoe laat ik de notificatiemail ontvang?

    Er zijn verschillende opties:

    • Direct: verzending binnen een kwartier na plaatsing van het nieuwsbericht op de site.
    • Dagelijks*: verzending om ca 05.00 uur van uw nieuws van de afgelopen 24 uur.
    • Wekelijks*: verzending om ca 05.00 uur op donderdag van uw nieuws van de afgelopen week.
    • Nooit: geen notificaties of uitnodigingen in uw mailbox. Wel kunt u op ‘Mijn homepage’ uw nieuws en bijeenkomsten voor uw interessegebieden raadplegen.

    *: Wij begrijpen dat op het tijdstip van verzending de meeste mensen nog van hun nachtrust genieten. Het tijdstip is gekozen om degenen die vroeg beginnen ook te kunnen voorzien van het laatste nieuws. Het tijdstip voor dagelijks en wekelijks kan niet individueel aangepast worden. Daarvoor biedt directe verzending een uitkomst, dit vindt doorgaans plaats tijdens kantooruren.

  • Welke instellingen hebben mijn collega’s of medewerkers?

    De hoofdcontactpersoon van het lidmaatschap, doorgaans de directeur van het bedrijf (of de door hem/haar aangewezen persoon) kan via Instellingen > Bedrijfsgegevens > Medewerkers zien:

    • E-mailadres
    • Gebruikersnaam
    • Doorkiesnummer
    • Mobiel
    • Functie
    • Afdeling
    • Startdatum (doorgaans een fictieve datum)
    • datum (alleen van toepassing bij contactpersoon lidmaatschap en bij training met diploma/certificaat)
    • De rechten: LedenNet, Webshop, Aanpasser bedrijfsgegevens, Medewerkerspaneel
    • Actieve abonnementen waar hij/zij toegang toe heeft
    • In welke commissies en werkgroepen hij/zij actief is

    Welke interesses iemand heeft aangevinkt en met welke frequentie hij/zij het nieuws ontvangt, is alleen door de persoon zelf te zien.

    Aanpassingen kunt u doorgeven via het contactformulier of met een mail aan Ledenservice.

  • Hoe pas ik de Ledenzoeker-instellingen aan?

    Lees hier alle veelgestelde vragen over het gebruik van de Ledenzoeker.

  • Hoe pas ik de klantenvertellen of klantbeoordelingsinstellingen aan?

    Lees hier alle veelgestelde vragen over het gebruik van de Ledenzoeker.

  • Hoe pas ik de instellingen voor notificaties uit mijn bestuur / werkgroep / commissie aan?

    In uw notificatiemail waarmee u het gewone nieuws van ons ontvangt, worden ook notificatieberichten over nieuwe vergaderingen of stukken opgenomen uit het bestuur, commissie of werkgroep waarin u actief bent.

    De instelling hiervan regelt u op een andere plaats dan uw interesses en wel via het blokje ‘Notificaties instellen’ op de commissie- / werkgroeppagina. Deze kunt u bereiken via ‘Mijn homepage’. Het notificeren is standaard aangevinkt voor leden.

    Wilt u uw secretaresse toegang geven tot de pagina? En dat zij (ook) de mogelijkheid heeft notificaties te ontvangen over vergaderingen en stukken? Geef dit dan door aan Ledenservice of via onderstaand formulier. Zij zorgen ervoor dat de secretaresse-functie aangezet wordt en de secretaresse als meelezer aan de werkgroep wordt toegevoegd. 

    Let op: Uw secretaresse zal zelf het notificatievinkje nog aan moeten zetten.

    NB: Vaak kiest de contactpersoon de commissie / werkgroep van Techniek Nederland ervoor om informatie via mail te verzenden. Heeft u daar wensen of vragen over, neem dan direct contact op met deze persoon.

  • Hoe geef ik mijn afmelding door voor een werkgroep- of commissievergadering?

    Uw geplande vergaderingen zijn te vinden op Mijn homepage.

    Echter, op de specifieke commissie- / werkgroeppagina kunt u zien voor welke vergaderingen u aan- of afgemeld bent.

    Leden van een commissie of werkgroep zijn standaard aangemeld (u ziet de knop Afmelden).

    Meelezers (bijvoorbeeld uw secretaresse) staat standaard op afgemeld (u ziet de knop Aanmelden).

    Het aan- en afmelden uit naam van iemand anders kan niet via de website. Neem hiervoor contact op met de secretaris van de groep, cq. contactpersoon van deze commissie of werkgroep bij Techniek Nederland.

    Bij vragen over aan- en afmelden voor reguliere bijeenkomsten, raadpleeg deze veelgestelde vragen.