Techniek Nederland
Zoeken

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden uit de installatiebranche richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Onze leden uit de elektrotechnische detailhandel zijn detailhandels-, reparatie- en refurbishedbedrijven.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technisch dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. 

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

primary

Forward Marketing: marketingkennispartner van Techniek Nederland

Logo-Forward-Marketing

Als dé marketingkennispartner van Techniek Nederland, biedt Forward Marketing uitgebreide ervaring en expertise om technische bedrijven te helpen hun doelen te bereiken. 

Artikel 1: Het belang van een LinkedIn-pagina voor jouw bedrijf: Waarom sociale media onmisbaar zijn in de technische sector

In een snelgroeiende, door technologie aangedreven wereld speelt sociale media een cruciale rol voor bedrijven, ook binnen de technische sector. LinkedIn, 's werelds grootste professionele netwerk, biedt bedrijven veel voordelen. In dit artikel lees je waarom jouw bedrijf een LinkedIn-bedrijfspagina zou moeten hebben.

Artikel 2: Hoe bepaal je de kostprijs van een klant?

In jouw organisatie is een nauwkeurige kostenanalyse van klanten meer dan een financiële noodzaak. Een effectieve kostenanalyse kan, gezien de voortdurende evolutie in producten, diensten en technologieën, het verschil maken tussen meedoen en uitblinken in de markt. Dit artikel onthult hoe je dit kunt bereiken.

Artikel 3: Deze 5 tips maken elke website beter

Ga eens op de bank zitten en open je website op je telefoon. Stel je voor dat je een klant bent die een monteur zoekt voor zijn cv-ketel. Is de pagina traag? Kun je niet vinden hoe je een reparatie plant? Vraag je je af of ze goed werk leveren? Je weet veel over je eigen bedrijf, maar een klant weet dat niet. Het is moeilijk om je website te zien zoals een klant die ziet. Dit artikel helpt je om je website beter te maken voor je klanten.

Artikel 4: Hoe voorkom je dat marketing een bodemloze put wordt?

Te vaak wordt marketing gezien als een 'bodemloze put', waar geld in wordt gestort met weinig zekerheid over de opbrengst. Als bijvoorbeeld jouw volledige marketingbudget vorig jaar op is gegaan aan geprinte media en stands op technische beurzen, maar er zijn geen nieuwe klanten uit gekomen, dan lijkt het inderdaad alsof marketing een bodemloze put is. In dit artikel lees je hoe je met duidelijke doelen, relevante data, goed onderbouwde budgetverdeling en een gedegen marketingstrategie jouw marketinginvesteringen verantwoordelijk en kosteneffectief kunt beheren.

 

Speciaal voor Techniek Nederland leden een uur consultancy gratis

Wil je dat ze met jou meedenken? Mail dan naar technieknederland@forwardmarketing.nl of bel naar 085 273 07 00 en vraag naar Alex Koop.