Techniek Nederland
Zoeken

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden uit de installatiebranche richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Onze leden uit de elektrotechnische detailhandel zijn detailhandels-, reparatie- en refurbishedbedrijven.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technisch dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. 

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

Klant- en verkoopgericht communiceren voor de warmtepomp adviseur

show

In de technieksector dien je je goed te kunnen onderscheiden van je concurrenten. En alleen technische kennis en advies is tegenwoordig niet meer voldoende om klanten te winnen en te behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste van je concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Je klant wordt mondiger en verwacht meer.

Wil je als (service)monteur onderscheidende service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Dan is het verstandig om je te verdiepen in de wereld van warmtepompadvies. Schrijf je daarom snel in voor de training “Klant- en verkoopgericht communiceren voor de warmtepomp adviseur”.

Na het volgen van deze training:

  • Ken je de belangrijkste aandachtspunten tijdens een klantbezoek.
  • Ontdek je wat je persoonlijke kwaliteiten en verbeterpunten zijn.
  • Ben je in staat om jouw bedrijf in diverse situaties goed te vertegenwoordigen.
  • Kun je diverse typen klantgesprekken voeren die voldoen aan de klantverwachting of zelfs overtreffen.
  • Weet je hoe je de juiste vragen kunt stellen om de klantbehoeften goed te achterhalen.
  • Kun je klantgericht omgaan met klachten, ongenoegen en weerstand tijdens klantgesprekken.
  • Voer je je adviesrol met vertrouwen en enthousiasme uit.
  • Kun je met de tools die Techniek Nederland aanbiedt een goede gesprekpartner worden.

Onze trainers spreken de taal van de monteur en zijn erg bekend met de beroepspraktijk. Let wel op: de beschikbare plekken zijn beperkt in verband met de praktische vorm van de training.

 

Overige beschikbare data van deze training:

Leden

€ 450

Niet-leden

09.00 - Inloop

09.30 - Start training

12.30 - Lunchpauze

13.00 - Vervolg

16.00 - Einde

Locatie

Techniek Nederland (ruimte 10)

Adres

Korenmolenlaan 4
3447 GG WOERDEN

Datum en tijdstip

2024-05-08T09:30:00
2024-05-08T16:30:00
2024-05-08T09:30:00 2024-05-08T09:30:00 Nederland 2024-03-29T08:30:00 2024-05-05T17:00:00
secondary
Stock

Heeft u een vraag?

Neem contact op met

Events

 

088 543 27 90 | E-MAIL