Techniek Nederland
Zoeken

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Maar ook elektrotechnische detailhandelsbedrijven en reparatiebedrijven zijn lid.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technische dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. We vertegenwoordigen ruim 6.300 bedrijven en zijn als één van de grootste werkgeversorganisaties van Nederland een factor van betekenis.

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

senary

Training telefonische verkoop

Wil je je telefonische verkoop- en acquisitievaardigheden naar een hoger niveau tillen? Is je aanpak origineel en klantgericht? Ben je sterk in echt contact maken en ‘prikkelende’ vragen te stellen? Deze 2-daagse training geeft veel nuttige suggesties, tips, aanbevelingen én praktijkvoorbeelden die je direct kunt gebruiken in je dagelijkse acquisitiewerkzaamheden en relatiebeheer.

Leden

€ 675,-

Niet-leden

€ 795,-

Doel

  • Je hebt inzicht in communicatie
  • Je kunt actief luisteren en doorvragen
  • Je ontplooit je (verborgen) vaardigheden en talenten
  • Je kunt goed omgaan met teleurstellingen en obstakels
  • Je weet je unique selling points goed in te zetten
  • Je weet je kwantitatieve en kwalitatieve doelen te stellen
  • Je weet je gesprekspartner echt te interesseren
  • Je bent in staat om een gesprek te sturen en kort te houden
  • Je kunt je goed concentreren
  • Je gesprekken worden door klanten als prettig en persoonlijk ervaren
  • Je neemt de tijd om te reflecteren

Doelgroep

Iedereen die als (onderdeel van zijn of haar) primaire taak ‘koude’ acquisitie pleegt en zich daarin verder wil professionaliseren.

Inhoud

  • Kwaliteiten
  • Communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
  • Verschillende vormen van weerstand en hoe hiermee om te gaan
  • Beïnvloedingsmodellen (overtuigen op verschillende manieren)
  • Gesprekstechnieken
  • Taalgebruik/de kracht van stemgebruik en intonatie
  • Het belang van koude acquisitie
  • Ken je doelgroep/ken je gesprekspartner
  • Het verleidingsproces
  • Do’s en don’ts bij een telefoongesprek (begroeting, openingszin, gesprek op gang krijgen etc.)
  • Concentratie/enthousiasme
  • Belscript/voorbereiding
  • Rollenspelen

Duur

2 dagen (niet aaneengesloten).

Prijs

Leden      : € 675,-
Niet-leden: € 795,-

Gewenste voorkennis

Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

Afsluiting

Na afloop van de training ontvangt de deelnemer een 'Bewijs van deelname'.

Incompany

Techniek Nederland kan deze workshop ook incompany verzorgen. In de workshop worden bovenstaande onderwerpen uitgelicht en afgestemd op specifieke vragen en wensen die binnen je bedrijf leven.

Aanmelden

Voor deze cursus kunt u zich inschrijven op de website van Bureau V.R.I.S. Daar vindt u ook de beschikbare cursusdata.