Techniek Nederland
Zoeken

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden uit de installatiebranche richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Onze leden uit de elektrotechnische detailhandel zijn detailhandels-, reparatie- en refurbishedbedrijven.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technisch dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. 

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

Techniek Nederland lanceert talenttest voor basisschoolkinderen

test-je-techtalent
primary

Primeur: na het succes van de geschikt/ongeschikt test op de campagnewebsite www.jekuntzoveelmeerindetechniek.nl lanceert Techniek Nederland op dezelfde principes een test voor basisschoolleerlingen.

Diverse leden van Techniek Nederland hebben afgelopen maanden gevraagd naar de mogelijkheden voor een test voor basisschoolleerlingen, speciaal voor gebruik tijdens open dagen, gastlessen op basisscholen en op hun sociale media. Daarom heeft het campagneteam een vrolijke laagdrempelige test ontwikkeld, en die staat nu live.

Deze nieuwe ‘kids-test’ bestaat uit 5 korte meerkeuzevragen, voorzien van spannende cartoon-stijl visuals van onze campagnehelden. Daarmee krijg je in 5 kliks een persoonlijke score voor je tech-talent. Een goed cijfer uiteraard, want in de techniek is ruimte voor elk talent!

Leden kunnen deze test gratis gebruiken via de handige online toolbox met Campagne Promotiematerialen of direct via https://jekuntzoveelmeerindetechniek.nl/test-je-tech-talent

3 miljoen personen

Ook op andere fronten scoort de campagne mooie cijfers. In de hoofd-doelgroep 20- tot 40-jarige instromers en zij-instromers hebben inmiddels 3 miljoen personen 7 keer de campagne-uitingen bekeken. Meer dan 130.000 unieke bezoekers klikten bovendien door naar de campagnewebsite. Waar ze gemiddeld 4 pagina’s bekeken.

Zomercampagne

Op 22 juli start een groots opgezette zomercampagne met de slogan ‘Werk waar je energie van krijgt’. Die speelt slim in op het gevoel dat veel mensen in de zomervakantie hebben: ‘Eigenlijk wil ik een leukere baan’. Wij doen die mensen graag een goede suggestie: ‘Je kunt zoveel meer in de techniek’.