Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technische dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. We vertegenwoordigen ruim 6.000 bedrijven en zijn als één van de grootste werkgeversorganisaties van Nederland een factor van betekenis.

Ledenvergadering Vakgroep Elektromechanisch Onderhoud (EMO)

show

De Vakgroep Elektromechanisch Onderhoud organiseert op donderdag 16 september een informatieve bijeenkomst in de Bavaria brouwerij in Lieshout. U bent van harte uitgenodigd. De bijeenkomst hebben we eerder geannuleerd wegens Corona, we zijn blij dat de omstandigheden het nu toelaten om een fysieke bijeenkomst te organiseren. Schrijf u vandaag nog kosteloos in voor dit interessante programma en rondleiding in de brouwerij!

Het programma begint met een reeks inhoudelijke presentaties over de ontwikkelingen vanuit de vakgroep, de techniek achter het balanceren van elektromotoren en een interessante doorkijk naar de toekomst met de scenariostudie SCENARIO2040. We sluiten de middag af met een rondleiding door de brouwerij en daarbij mag een proeverij natuurlijk niet ontbreken! Optioneel kunt u als mooie afsluiting van de dag (op eigen kosten) deelnemen aan een gezamenlijk diner waar u verder kunt netwerken.

Bent u verhinderd?
Tot 48 uur van tevoren kunt u zich kosteloos afmelden. In andere gevallen brengen wij u 50 euro onkosten in rekening. Voor meer informatie zie onze algemene voorwaarden.

Leden

Niet-leden

• 13:30 - 14:00 uurOntvangst
  • 14:00 - 14:05 uurOpening door de voorzitter
  • 14:05 - 14:20 uurOntwikkelingen binnen de Vakgroep EMO
  • 14:20 - 15:10 uurBalancering elektromotoren – Hans van Bennekum (Schenck)
  • 15:10 - 16:00 uurSCENARIO2040 en mogelijke gevolgen voor EMO-bedrijven - Jacques van der Krogt (Dapple)
  • 16:00 - 16:30 uurPauze
  • 16:30 - 18:30 uurBavaria Brouwerijtour
    Onder leiding van een professionele tourguide bezoekt u, gewapend met een proefglas de Bavaria Bierbrouwerij, en zult u proeven, horen, ruiken, voelen!
  • 18:30 - 19:00 uurTerugkomst in het Bavaria Brouwerijcafé
    Bij terugkomst sluiten wij de tour af met een borrel en bitterballen.
  • 19:00 - 21:00 uurDiner (OPTIONEEL)
    3-gangen verrassingsmenu (Vooraf: een verzameling voorgerechtjes om het diner samen te starten, hoofd: een plank vol lekkers van de BBQ geserveerd met BBQ-sauzen en sidedishes, na: dessertplank). Kosten (€ 29,50 voor het diner exclusief drank) worden door Techniek Nederland achteraf aan u gefactureerd.

Bavaria

Heuvel 5
5737 BX LIESHOUT

Datum en tijdstip