Techniek Nederland
Zoeken

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Maar ook elektrotechnische detailhandelsbedrijven en reparatiebedrijven zijn lid.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technische dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. We vertegenwoordigen ruim 6.000 bedrijven en zijn als één van de grootste werkgeversorganisaties van Nederland een factor van betekenis.

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

Digitalisering Verbeteren bestelproces

iStock-612012708-digitalisering-1600x900
show

Bijeenkomst digitalisering: Verbeteren bestelproces.
Techniek Nederland organiseert drie bijeenkomsten specifiek voor het middenbedrijf over digitalisering. Wij nodigen u uit om deel te nemen aan deze bijeenkomsten.

Met al die prijsstijgingen en uitdagingen voldoende de aandacht waard om samen verbetering te krijgen in het bestelproces. Maar wist u dat er dat er structureel tijdswinst te behalen is in het proces door digitalisatie? Vanuit de praktijk zullen twee installateurs vanuit nieuwbouw en renovatie hun ervaringen delen. ​

We denken met elkaar na over:​

  • Hoe is uw bestelproces op dit moment ingericht? ​
  • Welke scenario's ziet u om te digitaliseren? ​
  • Waar liggen de belangrijkste knelpunten en hoe kunnen we die tackelen?​

 

10 redenen om juist nu aandacht te besteden aan bestellen zijn: ​

  1. De juiste materialen op het juiste moment op het bouwproject​.
  2. Minder ritjes naar kantoor, groothandel.
  3. Minder fouten in leveringen.​
  4. De juiste aantallen bestellen bij stuks in plaats van dozen.​
  5. Informatie rondom bestellingen tijdig en opvolgen​.
  6. Communicatie zoveel mogelijk eenduidig en digitaal​.
  7. Materialen uit het magazijn voorrang geven bij leveren dan nieuw bestellen​.
  8. Minder logistieke bewegingen op de bouw​.
  9. Bij de juiste partijen bestellen​.
  10. Minder overtyp handelingen en minder communicatiekanalen


Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.

Aanmelden en meer informatie over bijeenkomst Kwaliteitsborging en Papieren rompslomp


Contact
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neemt u dan contact op.

Leden

€ --

Niet-leden

€ --

16.00 uur inloop + koffie + intro​

16.15 uur hoe verloopt het huidige proces? (interactief)​

16.45 uur wat zijn de optimalisatiemogelijkheden en wat zijn de beperkingen? (interactief)​

17.15 uur wat zijn de scenario's om verder te komen? (interactief)​

17.45 uur praktijkervaringen van installateurs, hoe starten, hoe mensen meekrijgen, hoe borgen, hoe in ontwikkeling blijven? ​

18.15 uur afronding + buffet​

19.00 uur einde

Locatie

Techniek Nederland

Adres

Korenmolenlaan 4
3447 GG WOERDEN

Datum en tijdstip

2022-10-12T16:00:00
2022-10-12T19:00:00
2022-10-12T16:00:00 2022-10-12T16:00:00 Nederland
secondary
Susanne Klinge 240x240 ZW

Heeft u een vraag?

Neem contact op met

Susanne Klinge

Ledenservice

088 543 27 90 | E-MAIL